Obchodní podmínky

Ochodní podmínky

Provozovatel: 

Atte spol. s r.o.
B. Němcové 74, 533 45 Čeperka
IČO25950932
DIČ: CZ25950932
Tel: 720 221 442

Otevírací doba:
PONDĚLÍ až PÁTEK 9:00-18:00 hod.


1) OBJEDNÁVÁNÍ

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku našeho e-shopu. U objednávek prosím uvádějte vaše jméno, příjmení, přesnou adresu včetně čísla popisného, PSČ a vaše platné telefonní číslo (nutné pro přepravce, v případě že se vám přepravce nedovolá, není možné vám zásilku doručit!). Nezapomeňte uvést počet kusu, barvu, velikost atd.
Objednávky přijímáme prostřednictvím e-shopu, emailem. Telefonické objednávky přijímáme.
Kupní smlouva se uzavírá okamžikem odeslání objednávky. Každá objednávka je expedována samostatně (lze je slučovat ani přidávat zboží) a každá objednávka je spojena s úhradou poštovného dle váhy a velikosti.

2) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. U některých objednávek (větší množství apod.), vás zkontaktujeme telefonicky, pro potvrzení objednávky. Objednávka je platná po neomezenou dobu, nebo dokud jí sám objednavatel nebo provozovatel nezruší.

3) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Zrušit objednávku lze pouze e-mailem a to pouze v případě pokud již nedošlo k její expedici! Pro zrušení vaší objednávky uvádějte vaše jméno, příjmení, tel. číslo a číslo vaší objednávky.  Mohou být účtovány náklady které vznikly zrušením objednávky, vztahuje se na zboží které nemá původ EU.

4) BALNÉ A PŘEPRAVNÉ

Objednané zboží Vám zašleme zásilkovou společností DPD (Česká Republika), přepravné činí 242,- Kč s DPH za zásilku do 5 Kg a nepřesahující rozměry (A + B) x 2 + C = 300 cm , přičemž rozměr C (nejdelší) nesmí přesahovat 150 cm. Ochranné klece, větší autodíly, pneumatiky a disky lze poslat v nadměrném balíku za částku 484,- Kč s DPH. Na Slovensko zasíláme zásilkovou společností DPD za cca 350 Kč, a to do váhy 5 kg a nepřesahující rozměry (A + B) x 2 + C = 300 cm , přičemž rozměr C (nejdelší) nesmí přesahovat 150 cm. Nádherný balík je na území Slovenska posílán za cenu 550 Kč. V případě odesílání zahraničních, objemných, křehkých či nadměrných zásilek může být cena poštovného individuální po dohodě se zákazníkem. Na adrese pro doručení musí někdo balíček převzít. Nelze stanovit čas pro doručení, čas je stanoven trasou řidiče! Proto prosím uveďte vždy telefonní číslo kde se s Vámi může spojit rozvozce zboží z přepravní společnosti. Uvádějte adresu dodání kde Vás rozvozce zastihne!!!

5) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je od tří dnů až do doby doručení od výrobce. V případě, že některé zboží z vaší objednávky není skladem, odešleme vám část objednávky a chybějící zboží vám zašleme po naskladnění bez poštovného!
V případě vyprodání skladových zásob vámi objednaného zboží jsme nuceni vaši objednávku zrušit, popřípadě vyprodané zboží vyjmout z vaší objednávky, o čemž vás budeme telefonicky nebo e-mailem informovat.

6) KUPNÍ CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Kupní cena je uvedena v potvrzené objednávce kupujícího včetně DPH. Kupní ceny jsou uvedeny v Kč na stránce eshopu www.atte.cz. Pokud není dohodnuto jinak, kupní cena (včetně nákladů na dodání) se hradí převodem na účet prodávajícího/provozovatele uvedeného při potvrzení objednávky od kupujícího a nebo online platbou přímo při procesu objednávání. Pokud platba neproběhne do čtyř dnů od potvrzení objednávky prodávajícím je automaticky stornována. Objednání na dobírku je možné jen přes dopravce DPD (uvedeno v procesu objednávky) a jen pokud celková částka objednávky nepřesahuje 3000 Kč včetně DPH, pokud částka přesáhne tuto částku včetně nákladů na dopravu je zákazník povinen zaplatit zálohu do čtyř dnů od data objednávky. Výše zálohy je 50% z částky objednávky. Jedná se prevenci proti nevyzvednutí nebo nepřevzetí zásilky na dobírku přímo zákazníkem. Provozovatel je oprávněn tuto zálohu nepožadovat po předchozí vzájemné dohodě s kupujícím, případně z ní uhradit náklady vzniklé provozovateli e-shopu.

Číslo účtu prodávajícího (Atte, spol s r.o.) je
78-9051010277/0100

Prodávající je povinen vystavit a předat kupujícímu současně se zbožím řádný daňový a dodací doklad.

7) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby, vám nepoužité a nepoškozené zboží, v originálním balení s originální etiketou a účtenkou z našeho skladu, vyměníme za jiné správné velikosti či barvy. Výměna zboží je možná maximálně do 14 dní od převzetí zboží. Před výměnou zboží je nezbytně nutné nás kontaktovat mailem, jinak nebude zásilka převzata!!! Následně po vzájemné dohodě stačí zboží zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Na tuto zásilku prosíme vyznačte zřetelným způsobem, že se jedná o výměnu zboží. Náklady spojené s výměnou nese v plné výši kupující. Výměna zboží u výprodejového zboží je možná pouze v případě aktualní skladové dostupnosti.

8) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k vaší spokojenosti individuální dohodou s vámi a v souladu s platným právním řádem.
Záruka na nové zboží je 24 měsíců, záruka na použité zboží je 12 měsíců.
Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil příp. vady.
Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Při přebírání zboží zkontrolujte obal. Pokud naleznete poškození, zásilku přeberte a do předávacího protokolu napište výstrahu o poškození.

Záruka se nevztahuje na:

a) Vady vzniklé běžným používáním
b) Nesprávným použitím výrobku
c) Nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) Před odesláním zboží nás informujte mailem, jinak nebude zásilka převzata. Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu a vyznačte prosím zřetelně na zásilku, že se jedná o reklamaci.
3) Do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu včetně telefonního čísla
4) Doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodu

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku.
Kupující má právo na výměnu nebo opravu vadného zboží. Není-li ani jedno možné, lze odstoupit od kupní smlouvy, popřípadě lze dojednat slevu z kupní cenu při výskytu výrobní vady. V případě že se jedná o zboží, které je nutné reklamovat v zahraničí, může být reklamační doba delší než 30 dnů. O té skutečnosti bychom vás předem informovali telefonicky nebo e-mailem.

9) ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Zákazník má právo odstoupit od smlouvy nejdéle do 14 dní od převzetí zboží, bez udání důvodů. O odstoupení od smlouvy musí kupující prodejce informovat výhradně pomocí formuláře “odstoupení od smlouvy”, který je k dispozici ke stažení zde Formular-oos-atteVyplněný formulář zašlete mailem před odesláním zboží, jinak nebude záslika převzata. Zákazník je povinen nejpozději do 14 dní od okamžiku oznámení odstoupení od smlouvy vrátit zboží prodejci. Peníze vrátí prodejce kupujícímu prostřednictvím poštovní poukázky nebo převodem na jeho účet. Současně lze snížit vrácenou částku o hodnotu, kterou zboží ztratilo běžným používáním. V případě odstoupení od smlouvy může prodávající účtovat zákazníkovi náklady skutečně vynaložené na odstoupení od smlouvy. Nelze odstoupit od kupní smlouvy u věcí, u kterých zákazník porušil hygienický obal nebo je zboží upraveno na míru kupujícímu. Poštovné při vrácení zboží platí kupující!

10) NEPŘEVZETÍ ZÁSILKY

V případě nepřevzetí zásilky budete e-mailem informováni o srovnání nákladů vzniklých naší společnosti s expedicí vaší nepřevzaté objednávky i v případě, že již zásilka byla doposílána na naše náklady.

Dostal se k vám poškozený balíček nebo jste vadu způsobenou přepravou zjistili až po otevření? To nás moc mrzí. Máme pro vás návod, jak v takových situacích postupovat, aby se vše co nejrychleji vyřešilo.
Přivezli mi balíček a zjistil(a) jsem, že:
Přepravní obal je na pohled poničený nebo zdeformovaný.
• V případě, že vám kurýr přivezl poškozený balíček, máte plné právo ho odmítnout. Zároveň ale můžete balíček přijmout, sepsat s kurýrem formulář Zápis o škodě (pokud již není sepsaný z depa dopravce) a zkontrolovat, zda nedošlo k porušení jeho obsahu. Pokud je zboží poškozeno, můžete balíček rovnou vrátit kurýrovi a poté nás kontaktujte, abychom reklamaci vyřídili.
 Přepravní obal je v pořádku, ale obsah je poškozený.
• Pokud zjistíte, že je obsah balíčku poškozený, nejpozději do 2 dnů kontaktuje přímo nás, abychom reklamaci vyřídili.

11) Ostatní stanovení

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Kupující, který je spotřebitelem, má podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb. Subjektem, který je oprávněn mimosoudní řešení sporu provádět, je Česká obchodní inspekce. Bližší informace jsou dostupné na webových stránkách www.coi.cz.

Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje výlučně na návrh spotřebitele, a to pouze v případě, že se spor nepodařilo s prodávajícím vyřešit přímo. Návrh lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u prodávajícího poprvé.

Spotřebitel má právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/

Prodávající se zavazuje usilovat přednostně o mimosoudní řešení sporu s kupujícím, pokud je kupující neodmítne.

Po dobu trvání jednání o mimosoudním urovnání sporu neběží ani nezačnou běžet promlčecí a prekluzivní lhuty podle občanského zákoníku, dokud jedna ze stran sporu výslovně neodmítne v jednání pokračovat.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

12) Ochrana osobních údajů

Ochranu vašich osobních údajů nebereme na lehkou váhu, přečtěte si, co vše děláme proto, aby vaše sdělené osobní údaje byly u nás v bezpečí.

Zpracování osobních údajů probíhá v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně dalších zákonů a evropským nařízením GDPR, který hájí práva našich návštěvníků a zákazníků proti neoprávněnému zacházení s jejich údaji. V následujících řádcích vám přiblížíme, jakým způsobem a za jakým účelem zpracováváme vaše osobní údaje a kdo mohou být jejich zpracovatele. Tyto informace jsou důležité, proto doufáme, že si najdete čas a pečlivě si vše přečtete.

Kdo je správcem vašich údajů?
Souhlasem udělujete společnosti

Atte spol. s r.o.
B. Němcové 74, 533 45 Čeperka
IČO25950932

aby v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů a nařízení GDPR zpracovávala jako správce osobní údaje dle podmínek níže.

Jaké údaje jako správci zpracováváme?
V rámci našich webových stránek zpracováváme údaje, které nám můžete poskytnout v rámci registrace účtu, vyplnění formuláře, přihlášení k odběru newsletteru, vložení komentáře nebo jiné aktivity související s vaším dobrovolným sdělením osobních údajů. Konkrétně dochází ke zpracováním následujících údajů.

Vyplnění formuláře
Jméno a příjmení
Telefonní číslo
E-mailová adresa
Další nepřímé údaje
IP adresa
Soubory cookies (pro účely nabízení relevantního obsahu jen pro vás a usnadnění procházení webových stránek)
Informace o verzi prohlížeče a operačního systému pro zajištění správného zobrazení webových stránek

Za jakým účelem zmíněné údaje spravujeme a jak dlouho?
Vaše osobní údaje shromažďujeme za účelem možnosti využívat naše služby a informovat vás o novinkách. Přečtete si více, za jakým účelem spravujeme jednotlivé údaje podle místa jejich vyplnění.

Vyplnění formuláře – Osobní údaje obsažené ve formuláři spravujeme pouze za účelem odpovědi nebo vyřízení vašeho dotazu či poptávky. Vaše osobní údaje nebudou dále zpracovávány ani předávány.

Zasílání obchodních sdělení – V rámci oprávněného zájmu vám můžeme zasílat obchodní a marketingová sdělení na související sortiment zboží podle vaší objednávky. Odhlásit se můžete ve spodní částí každého newsletteru nebo napsáním na naší e-mailovou adresu atte@atte.cz

Veškeré poskytované osobní údaje za výše uvedenými účely jsou poskytované zcela dobrovolně a vyjádření jejich souhlasu probíhá pomocí aktivní interakce (zaškrtnutí) políčka se souhlasem pro jejich zpracování.

Kdy není potřeba dávat souhlas se zpracováním osobních údajů? Osobní údaje můžeme zpracovávat i bez vašeho souhlasu pouze za účely:
Plnění smlouvy jejímž předmětem je poskytnutí služby nebo produktu. V případě vytvoření objednávky budeme zpracovávat zadané osobní údaje za účelem zpracování objednávky. Plnění právních povinností, které pro nás vyplývají z obecně závazných právních předpisů. Zpracování v rámci oprávněného zájmů (např. k přímému marketingu, zajištění bezpečnosti a ochrany života).

Jak jsou mé údaje chráněné?
Veškeré osobní údaje, které zpracováváme, se snažíme v maximální míře zabezpečit proti jejich úniku nebo odcizení. Z tohoto důvodu omezujeme jejich manipulaci, kopírování, přenášení nebo přístup k nim jen pro nezbytně nutný účely, ke kterým jste nám udělili souhlas nebo tento účel definuje zákon.

Dále naše webové stránky disponují HTTPS protokolem (platným SSL certifikátem) pro šifrované spojení mezi webem a uživatelem, díky čemuž se minimalizuje možnost jejich odcizení během přenosu dat (registrace, přihlašováni, odesílání v rámci formuláře apod.)

Webové stránky jsou umístěné na bezpečných serverech společnosti Active24.

Kdo všechno má k osobním údajům přístup?
Zpracování osobních údajů je prováděno Správcem, osobní údaje však pro Správce mohou zpracovávat i tito zpracovatelé:

Poskytovatel softwaru

Atte spol. s r.o.
B. Němcové 74, 533 45 Čeperka
IČO25950932

Jaká jsou moje práva v souvislosti s ochranou osobních údajů? Požadovat po nás informaci, jaké Vaše osobní údaje zpracováváme. Požadovat po nás vysvětlení ohledně zpracování osobních údajů. Vyžádat si u nás přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit. Požadovat po nás výmaz těchto osobních údajů. Požadovat přenesení údajů. Právo být informován o porušení zabezpečení osobních údajů v určitých případech. Můžete kdykoliv podat stížnost týkající se zpracování vašich osobních údajů nebo neplnění povinností správce plynoucích z GDPR k dozorovému úřadu. Dozorovým úřadem je v ČR Úřad pro ochranu osobních údajů, se sídlem Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, www.uoou.cz.
Cookies V souladu s ustanovením § 89 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, vás tímto informujeme, že naše webové stránky využívají pro svoji činnost tzv. cookies. Jedná se o krátké textové soubory, které webová stránka ukládá v návštěvníkově počítači, a které poskytuje internetový prohlížeč pokaždé, když se uživatel na stránku vrátí. www.atte.cz používá cookies k identifikaci a sledování návštěvníků, kteří používají naše webové stránky a k jejich předvolbě pro přístup k webové stránce. Standardní webové prohlížeče (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome apod.) podporují správu cookies. V rámci nastavení prohlížečů můžete jednotlivé cookie ručně mazat, blokovat či zcela zakázat jejich použití, lze je také blokovat nebo povolit jen pro jednotlivé internetové stránky. Pro detailnější informace, prosím, použijte nápovědu vašeho prohlížeče. Pokud bude mít váš prohlížeč použití cookies povoleno, budeme vycházet z toho, že souhlasíte s využíváním standardních cookies ze strany našeho serveru.

Jaké existují druhy Cookies? Všeobecně lze soubory Cookies, nebo-li dočasné soubory uložené v prohlížeči, rozdělit na dva druhy. Ty které se ukládají jen krátkodobě a na webu či e-shopu slouží k usnadnění jeho využívání (např. zapamatováni si vloženého zboží v košíku, navštíveného produktu, zavření vyskakovacího okna apod.). Tyto dočasné cookies umožňují uchovávání informací při přecházení z jedné webové stránky na druhou a odstraňují tak potřebu opakovaného zadávání některých údajů.

Druhý typ souborů cookies se ukládá delší dobu (např. několik týdnu až měsíců). Tyto cookies pomáhají k tomu, aby bylo možné identifikovat váš počítač při opakované návštěvě našich webových stránek. Neumožňují vás však identifikovat jako konkrétní osobu.

Dlouhodobé cookies soubory nám umožňují lépe personalizovat naše stránky a nabídnout vám pro vás relevantní obsah nebo reklamu. Sbíraná data jsou zcela anonymní a nemůžeme je spojovat s jakýmikoliv jinými daty.

Za jakým účelem soubory Cookies využíváme? Zapamatováni si osobního nastavení – Cookies našim webovým stránkám umožňují usnadnit vaše procházení webových stránek a personalizaci zobrazovaného obsahu. Umožňují také například pamatovat si obsah košíku, přihlášení či odhlášení, souhlas s upozorněním apod.

Statistické údaje – Abychom mohli zlepšovat kvalitu našich stránek, shromažďujeme anonymní statistiky návštěvnosti, které nám pomáhají k dalšímu rozvoji našeho podnikání. Pro evidenci využíváme nástroj Google Analytics s platným dodatkem pro zpracování osobních údajů třetí stranou. Tato data není možné spojovat s konkrétní osobou.

Zobrazování reklamy – Cookies umožňují lepší cílení reklamy pro naše uživatele a návštěvníky díky personalizaci jejich obsahu tak, aby zákazník dostával reklamu na produkty nebo služby, které jsou pro něj relevantní a projevil o ně v minulosti potenciální zájem.

Pro tento typ reklam využíváme níže uvedené služby, v rámci kterých dochází k segmentaci uživatelů na základě společných rysů. Tato data není možné spojovat s konkrétní osobou.

Jak Cookies deaktivovat nebo vymazat? Pokud nechcete soubory cookies využívat nebo smazat jejich obsah, který webové stránky o vašich návštěvách na různých webových stránkách a portálech uložily, můžete využít návody pro jednotlivé nejčastěji využívané prohlížeče níže: Chrome: support.google.com Opera: help.opera.com Firefox: support.mozilla.org MSIE: windows.microsoft.com Safari: support.apple.com

Aktualizace zásad pro ochranu osobních údajů Průběžně můžeme Zásady ochrany osobních údajů upravovat či aktualizovat. Jakékoliv změny těchto Zásad ochrany osobních údajů se stanou účinnými po jejich zveřejnění na této stránce.

Poslední aktualizace 19.03.2021